Płatność, dostawa i zwrot

Jeśli chcesz kupić którykolwiek z produktów z naszego katalogu:

  • Możesz zamówić produkt klikając w przycisk "Kup" przy wybranym towarze i złożyć zamówienie poprzez przeniesienie towaru do koszyka i podanie wymaganych do zamówienia danych;

  • Możesz też do nas napisać korzystając z formularza w zakładce "Kontakty", podając swój numer telefonu oraz dogodną formę komunikacji (telefon, Viber, Telegram, Whatsapp).

Dostawa zamówień odbywa się na jeden z wybranych przez Ciebie sposobów: paczkomaty InPost, kurier InPost, kurier DPD, Paczka w Ruchu, Poczta Polska. Dostawa jest opłacana przez kupującego zgodnie z taryfami usługi dostawy.

Zwrot/wymiana towaru jest możliwa w ciągu 14 dni pod warunkiem, że towar nie był używany i zachowany jest jego stan handlowy, w takim przypadku koszty transportu ponosi kupujący. Przedmiot, który kupujący wybrał do wymiany, zostanie wysłany w ciągu trzech dni roboczych od otrzymania przez nas zwróconego przedmiotu. Zwrot pieniędzy za towar następuje po otrzymaniu przez nas towaru w ciągu pięciu dni roboczych na kartę bankową kupującego.

Wszystkie produkty, oferowane w naszym sklepie są nowe, fabrycznie pakowane i posiadają gwarancję producenta. Sklep Ortek jest zobowiązany do dostarczenia towaru bez wad fizycznych i prawnych i ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.

Płatność:

  • karta płatnicza;
  • przelew bankowy;
  • Blik.